نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | ضمیری: شورای ششم پس از ۱۶ سال طرح تفصیلی مشهد را به سرانجام رساند ویدئو | دائمی: توجه ویژه به سلامت مردم، هدف شورای ششم در زمان آغاز فعالیت ما بود ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است
سرخط خبرها

شهردار مشهد: شهرداران مناطق، رؤسای حوزه‌های انتخابیه هستند | هیچ محدودیتی برای تبلیغات کاندیدا‌های انتخابات ۱۱ اسفند در سطح شهر نداریم

  • کد خبر: ۲۱۳۴۰۴
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
شهردار مشهد: شهرداران مناطق، رؤسای حوزه‌های انتخابیه هستند | هیچ محدودیتی برای تبلیغات کاندیدا‌های انتخابات ۱۱ اسفند در سطح شهر نداریم
شهردار مشهد گفت: فضا به صورت مشترک، برابر و مساوی برای تمام نامزد‌ها فراهم است. شهرداری مشهد هیچ منع و محدودیتی در حوزه تبلیغات انتخاباتی برای کاندیدا‌ها ندارد.

محمدرضا قلندر شریف در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در حاشیه برگزاری مانور انتخابات ۱۴۰۲ شهرستان مشهد عنوان کرد: تمام مسئولین و مردم پای کار آمده‌‎اند تا انتخابات پرشوری را در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ داشته باشیم. تمام دستگاه‌ها، مسئولین و کسانی که دل به انقلاب و نظام دارند، پای کار انتخابات آمده‌اند تا در ادامه حماسه پرشور راهپیمایی ۲۲ بهمن، حماسه ویژه‌تری را در ۱۱ اسفند با مشارکت حداکثری رقم بزنند.

وی افزود: شهرداری مشهد در راستای وظایف قانونی و مسئولیت‌هایی که در حوزه فضاآرایی شهری دارد در این زمینه به صورت ویژه ورود کرده است. برای نخستین بار در انتخابات، شهرداران مناطق مشهد رؤسای حوزه‌های انتخابیه هستند. شهرداران مناطق در حوزه اجرای انتخابات و در راستای موارد قانونی که در اختیار قرار دادن امکانات شهرداری در راستای مفاد قانونی است، پررنگ و پرتلاش ورود خواهند کرد.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که روی آن به طور ویژه کار کرده‌ایم، بحث فضاآرایی شهری در مناسبت‌های مختلف است. از این به بعد محوریت و تمرکز ما بر موضوع انتخابات خواهد بود. شهروندان، سطح شهر مشهد را ملاحظه می‌کنند. از اعیاد رجبیه فضاآرایی را آغاز کردیم، دهه فجر و سپس اعیاد شعبانیه را در پیش داشتیم. روز یکشنبه ۶ اسفند ماه نیز جشن نیمه شعبان را در پیش داریم؛ البته فضاآرایی‌ها در این ایام شکل انتخاباتی هم دارد.

قلندر شریف ادامه داد: برای کلیه فعالیت‌هایمان در حوزه فرهنگی پیوست انتخاباتی نیز تعریف کرده‌ایم. فضاآرایی شهر مشهد نیز پس از نیمه شعبان روی انتخابات متمرکز خواهد شد. فعالیت بسیار ویژ‌ه‌ای را جهت حرکت به سمت یک انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری مردم را در تمام حوزه‌ها آغاز کرده‌ایم تا تمام مردم عزیزمان با افتخار پای صندوق رای بیایند و مشارکت حداکثری را محقق بخشند.

وی در خصوص تبلیغات کاندیدا‌های انتخابات ۱۱ اسفند مجلس شورای اسلامی در سطح شهر مشهد گفت: فضا به صورت مشترک، برابر و مساوی برای تمام نامزد‌ها فراهم است و تمام کاندیدا‌های انتخاباتی می‌توانند از فضا‌های شهری استفاده کنند. شهرداری مشهد هیچ منع و محدودیتی در حوزه تبلیغات انتخاباتی برای کاندیدا‌ها ندارد، مگر مواردی که به ما اعلام شود و منع قانونی داشته باشد. محل‌هایی که مشخص شده، کاندیدا‌ها می‌توانند استفاده کرده و بهره ببرند.

شهردار مشهد اضافه کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب راهبرد‌های اساسی انتخابات را امنیت، رقابت و سلامت تعیین کرده‌اند، کاندیدا‌ها نیز با حداکثر توان خود ورود کرده و رقابت کنند تا انشاالله شاهد مشارکت حداکثری مردم باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->